Оплата Товару здійснюється Покупцем за кожну партію відповідно до рахунку, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника.
При поставці кожної партії Товару Постачальник ПП "АЯКС-ТЕКСТИЛЬ", надає Покупцю наступні документи, оформлені згідно вимог чинного законодавства України:
Рахунок-фактура отримуєте на свій Email:;
Видаткова накладна отримуєте разом з товаром;
Податкову накладну отримуєте у «M.E.Doc», або надсилаєте свій запит до Єдиного реєстру податкових накладних та отримує в електронному вигляді податкову;
Документи з якості отримуєте разом з товаром.
Податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних, що складаються, відповідають вимогам:
а) оформлені в порядку, встановленому чинним законодавством України;
б) скріплені електронним підписом уповноваженої особи Продавця, який належе особі, зазначеній в графі прізвище особи, яка склала податкову накладну кожної виписаної податкової накладної/розрахунку коригування.
в) податкова накладна реєструється за допомогою поширене українське програмне забезпечення «M.E.Doc»